A2 diploma organisatie via examencommissie dan verder studeren?

Examencommissie Leerstof Forums Algemene Vragen Over De Examencommissie A2 diploma organisatie via examencommissie dan verder studeren?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Eline H
    Gast

Ik vroeg mij uit nieuwsgierigheid af wat jullie gaan doen van zodra jullie een A2 diploma hebben behaald via de examencommissie? Ik doe zelf mee met de examens van organisatie en heb al 2 examens gedaan. Ik wist echt niet wat ik kon verwachten maar zie nu dat de examens best gemakkelijk zijn indien je gestudeerd hebt. Dus ben nu aan het nadenken om toch verder te studeren hierna. Wat valt zowat in de zelfde lijn? Of mag ik eender wat gaan studeren op hogeschool/universiteit?

Sofie
    Bijdrager

Op hogeschool mag je zowiezo eender wat gaan studeren denk ik. Universiteit zal anders zijn waarschijnlijk, maar dat weet ik niet zeker.
    Hmmm, wat wil ik doen met mijn diploma? Eerst en vooral HEEL trots zijn op mezelf dat ik het dan toch heb gehaald op mijn eentje.
    En dan misschien nog ergens een avondopleiding ofzo bijnemen in hoger onderwijs of iets wat mij interesseert. Want op zich puur met het diploma organisatie ben je niet zoveel denk ik he?
    Is organisatie eigenlijk hetzelfde als logistiek assistent? (zodat je met dit diploma terecht kan in ziekenhuizen ofzo als logistiek assistent?)
    Wat zou jij willen verder studeren na je diploma? Welke richting wil je zowat uit?

Sofie
    Bijdrager

Ik heb in het andere topic gevraagd of je al examens had gedaan, maar nu zie ik het hier dus ook al. Amai jij hebt al 2 examens gedaan dan op 1 maand tijd? Super!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.