ASO gestudeerd, Nu voor BSO kantoor gaan?

Examencommissie Leerstof Forums Algemene Vragen Over De Examencommissie ASO gestudeerd, Nu voor BSO kantoor gaan?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Dominique
    Bijdrager

Hallo

Ik wou beginnen aan de examencommissie voor een ASO richting, maar ik hoor van iedereen dat ik best gewoon BSO kantoor kan doen omdat de slaagkansen daar het hoogste in zijn en dat de A2 diploma die ik daarmee krijg toch evenwaardig is aan die van ASO of TSO. Ik wil gewoon mijn A2 diploma om verder te studeren op hogeschool. Is het aangeraden om dan gewoon BSO kantoor te doen? Want waarom zou ik extra moeite doen om te slagen voor een ASO richting als ik ook met een A2 van BSO kantoor verder kan?

Ayoub_c
    Bijdrager

Ja inderdaad. Ik zelf kom ook van een TSO richting maar heb toch voor BSO kantoor gekozen want het gaat om een evenwaardige A2 diploma. Dus steek je tijd best gewoon in BSO kantoor of organisatie, behaal die A2 diploma en steek de extra moeite die je zou doen voor een ASO of een TSO richting in uw universitaire opleiding of hogeschool. Als je voor een ASO of een TSO richting kiest kan je er meestal meer dan 1 jaar in vast zitten! Ik ken mensen die heel slim zijn en toch al meer dan 2 jaar bezig zijn met een ASO of TSO richting terwijl iedereen in 3 tot 6 maandjes zijn diploma behaald via BSO kantoor.

Als je met mensen spreekt na de examens merk je ook dat vele eerst veel maanden kwijt waren omdat ze een ASO of TSO richting hebben geprobeerd zonder succes, en nu pas overschakelen naar een BSO richting. Dus maak die fout niet en begin ineens goed.

Veel succes ermee.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.