Cursus voor organisatiehulp?

Examencommissie Leerstof Forums Vragen Over Studiemateriaal Cursus voor organisatiehulp?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Eline H
    Gast

Hallo Ik zoek een volledige cursus van organisatiehulp. Waar kan ik zo eentje bestellen? examencommissieleerstof.be heeft wel een volledige pakket voor BSO kantoor maar geen voor organisatiehulp 🙁

Kan iemand mij helpen pleeeaase? Ik zie het ni zitten om alles uit verschillende boeke te leren en waarschijnlijk ook nog de foute leerstof te lere 🙁

test test
    Sleutelbeheerder

Hallo Eline,

Wij zijn op dit moment een cursus voor BSO organisatiehulp aan het ontwikkelen. Deze cursus zal binnen enkele weken online staan.

Dus check onze website binnen enkele weken terug en je kan hem waarschijnlijk al bestellen.

Eline H
    Gast

Oh super! Mijn infosessie is pas eind januari dus ik kan nog even wachten. Bedankt voor deze mooie initiatief 🙂

Sofie
    Bijdrager

Ik heb 1 cursus besteld om eens te testen. (Moet ook nog naar de infosessie dus heb nog tijd).
    De voorbeeldvragen die erbij zitten zijn wel van de richting Kantoor, maar deze zijn misschien te vergelijken met de richting Organisatie? (manier van vragen stellen enz?)

Trouwens super dat er een cursus is voor Organisatiehulp nu! Want was nergens te vinden! 🙂

Groetjes!

Eline H
    Gast

Hey Sofie

ja de meeste examens van kantoor en organisatie zijn exact hetzelfde (zoals aardrijkskunde, geschiedenis, wiskunde, …) dus daarom dat de voorbeeldvragen ook hetzelfde zijn waarschijnlijk.

Wanneer heb je uw infosessie? Ik had die eind januari maar was al begonnen et studeren voor de infosessie al. Heb dan ineens al mijn examens gepland.

Sofie
    Bijdrager

Hey Eline,

Ik heb mijn infosessie 16 maart. Nog een dikke 2 weken wachten dus.
    Ik zou ook nu al graag beginnen studeren, maar kan je dan snel je examen afleggen wanneer je je hebt ingeschreven? Ik bedoel als ik nu bijvoorbeeld het vak: logistieke dienst studeer, maar ze geven er pas een examen van in mei … tegen dan ben ik het al vergeten en kan ik beter wachten met studeren tot ik weet wanneer men de examens geeft voor dit vak. En dan moet ik misschien eerst beter een ander vak studeren? (ja sorry is niet zo duidelijk, mijn uitleg. hehe)
    Heb via CVO al wel heel veel vakken gevolgd zoals Nederlands, wiskunde, Engels,…
    Dus hiervoor kan ik dan ook een vrijstelling aanvragen.

• Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 7 maanden geleden door Sofie.
    Sofie
    Bijdrager

Heb je al examens afgelegd Eline? En zijn ze goed gegaan?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.