Ervaringen met examencommissieleerstof.be

Examencommissie Leerstof Forums Vragen Over Studiemateriaal Ervaringen met examencommissieleerstof.be

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Giovanni
    Gast

Ik zou graag cursussen willen bestellen van https://www.examencommissieleerstof.be hoe zijn de ervaringen over het algemeen? Zijn die cursussen compleet? Of moet ik buiten die cursussen nog andere cursussen kopen om te kunne slagen?

Daphné
    Gast

Ik gebruik zelf de cursussen van examencommissieleerstof.be en ben er super tevreden over. Die zijn compleet en ge hebt niks anders nodig. Alleen voor u taalvakken hebt ge ook mondelinge examens. Daarvoor kunt ge best ook wa films zien en boeken lezen buiten deze cursus te leren. Ma voor de rest top!

Giovanni
    Gast

Hey Daphne bedankt . Zitte der veel voorbeeldoefeningen in zoals bijvoorbeeld bij wiskunde enzo of isdat enkel pure theorie?

Daphné
    Gast

Nee das ni alleen theorie. Bijvoorbeeld bij wiskunde krijgt ge bij elke punt een voorbeeldoefening. Zo kunt ge alles beter begrijpen.

Giovanni
    Gast

ah oke en hoe zijn die voorbeeldvragen en antwoorden? Heb je al examens afgelegd? Zijn de vragen zowat het zelfde?

Daphné
    Gast

Ja ik heb al een 10 tal examens gedaan in 3 maanden tijd en voor alles erdoor van de eerste keer 😀 De voorbeeldvrage helpe wel enorm. Ik heb bijvoorbeeld bij boekhouden enkele vragen gehad die echt op die voorbeeldvragen trokken. Maar de examenvragen worden wel in de zelfde moeilijkheidsgraad gesteld. Dus ge kunt vooraf al goed inschatten wat je kan verwachte.

Giovanni
    Gast

Das kei goe! oke bedankt en veel succes nog me u resterende examens 😀

Daphné
    Gast

Bedankt en gij ook veel succes he!

Sven
    Bijdrager

Idd top cursus. Ben voor alles erdoor van de eerste keer. Alles is zoals het moet zijn en service is uitstekend!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.