Examens bso kantoor 3de graad beschikbaar in zomervakantie bij examencommissie?

Examencommissie Leerstof Forums Algemene Vragen Over De Examencommissie Examens bso kantoor 3de graad beschikbaar in zomervakantie bij examencommissie?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    jadey.daman
    Bijdrager

Hallo ik heb al in 3 maanden tijd 7 examens succesvol afgelegd. Ik denk dat ik voor de zomer nog met alles klaar ben maar stel dat ik in de zomer nog examens zou moeten doen, worden er dan examens gepland in de zomervakantie? Want ik heb een voltijdse job en ben al blij dat ik zoveel examens heb kunnen doen op zo’n korte periode. Ik zou heel graag in september verder studeren aan de hogeschool. Daarmee dat ik het graag voor de zomer, of ten laatste tijdens de zomervakantie mijn A2 diploma nog wil behalen.

Maarten
    Bijdrager

Normaal moet het je nog lukke voor de zomer. In de zomer worden er volgens mij ook examens gepland maar de examencommissie beperkt de aantal examens wel. Maar stel dat je zelfs voor september nog steeds je A2 diploma niet hebt, dan kan je aan je hogeschool vragen om je al in te schrijven en pas later je A2 diploma te laten zien. Ze doen dat meestal.

Veel succes.

jadey.daman
    Bijdrager

Super! Ik hoop het. Bedankt voor de info.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.