examens PRAKTIJK ORGANISATIEHULP

Examencommissie Leerstof Forums Algemene Vragen Over De Examencommissie examens PRAKTIJK ORGANISATIEHULP

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Zeya Sajid
    Bijdrager

hallo,

Ik ben ingeschreven bij de examencommissie voor de richting organisatiehulp, en heb reeds enkele examens geslaagd.
    Nu heb ik een vraag ivm de praktische examens die volgen… Ik vraag me af of iemand hier reeds een examen PV logistieke dienst/ onderhoudsdienst heeft afgelegd en hoe dit in zijn werk gaat.
    Ik heb wel een vakfiche met wat ik moet kennen maar vind het zeer moeilijk mijzelf voor te bereiden voor dit vak.
    Heeft er iemand mss wat meer informatie over hoe dit examen verloopt?

Alvast bedankt!

Eline_e
    Bijdrager

Tijdens je examen logistieke dienst voor examencommissie bso kantoor 3de graad krijg je ongeveer zoiets: Je krijgt een kledingstuk die je moet strijken. Je gaat een normale schoen of een sportschoen moeten poetsen. Een bank schoonmaken. Kleding sorteren en zeggen op hoeveel graden je dat gaat wassen en welke wasmiddel je ervoor gaat gebruiken de producten staan achteraan dus je mag zelf kiezen. Een tafel simpel dekken. En een persoon met een gebroken voet verplaatsen van de ene stoel naar de andere.

Veel succes.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.