is de examencommissie haalbaar?

Examencommissie Leerstof Forums Algemene Vragen Over De Examencommissie is de examencommissie haalbaar?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    jarnemerken
    Bijdrager

Ik zou graag mijn examens afleggen via de examencommissie, ik twijfel enkel nog door het feit dat ik niet zeker ben over de haalbaarheid. Ik heb mijn 5de & 6de ASO (richting: eco-talen) al gedaan en haalde een C-attest op het 6de. Ik had een buis op Duits, NW, geschiedenis en aardrijkskunde (enkel Duits was een grote buis, de rest met 3%). Is dit haalbaar of bijna onmogelijk?

alvast bedankt voor het antwoord 🙂

Xeno.steppe
    Bijdrager

Hoi Jarne ik dacht net zoals jou dat het onmogelijk zou zijn om via zelfstudie mijn A2 diploma te behalen. Maar na veel opzoekwerk heb ik toch meegedaan (bso kantoor want je krijgt een evenwaardig A2 diploma, net het zelfde als bij ASO of TSO). Ik moet nu nog maar 1 examen doen (Engels) en ik ben er van af. Ik ben voor alles van de eerste keer geslaagd. Binnen kort beginnen aan mijn opleiding op de hogeschool.

Zeker niet twijfelen. Het is veel gemakkelijker als je denkt. Maak het je zelf wel niet moeilijk en kies gewoon voor een bso richting. Je kan daar toch alle richtingen mee uit.

Veel succes!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.