Mogelijk om in 3 maanden mijn A2 diploma te behalen?

Examencommissie Leerstof Forums Algemene Vragen Over De Examencommissie Mogelijk om in 3 maanden mijn A2 diploma te behalen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Mustafa
    Gast

Ik heb ten laatste in maart mijn A2 diploma nodig. Kan ik mijn A2 diploma via de examencommissie in zo’n korte termijn behalen? Ik ben bereid om deze 3 maanden alles op alles te zetten. Zijn er nog mensen die hun diploma in zo’n korte termijn hebben behaald?

Ekaterina
    Bijdrager

Normaal gezien kan da best wel lukke. Een vriendin van mij heeft haar diploma in minder dan 3 maande gehaald, maar ze werkte ni en ging ook ni naar school. Dus die heeft da echt op een sneltempo gedaan. Ik zou u aanrade om nu al te beginne studere voordat je nog naar een infosessie bent geweest (als je deze nog niet hebt gedaan). Dan kunt ge na uw infosessie direct alle examens planne en aflegge. Dan hebt ge die goe op tijd.

Veel succes

Mustafa
    Gast

Bedankt Ekaterina. Dat geeft mij al wat hoop. Ik ben ingeschreven voor een infosessie in januari. Ik ga al beginnen studeren. Bedankt voor je tip.

Candelabra
    Gast

Welke studierichting ga je volgen?

Mustafa
    Gast

Hey Candelabra, Ik zie je bericht nu pas. Ik heb mij al ingeschreven voor bso kantoor 3de graad. ik heb al van vele gehoord dat deze het gemakkelijkste richting is bij de examencommissie.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.