Ondersteuning tijdens examens bij de examencommissie

Examencommissie Leerstof Forums Vragen Over Studiemateriaal Ondersteuning tijdens examens bij de examencommissie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    deba_jib
    Bijdrager

Ik ben al een tijdje opzoek naar een betrouwbare leverancier voor mijn boeken aan te kopen en de examencommissie zelf raad boeken aan van De Boeck en zo voort, maar dan heb ik meerdere boeken per vak nodig en ik weet dan nog steeds niet perfect wat ik moet studeren aangezien er ook zoveel in die boeken staat die we niet eens moeten kennen.

Op aanraden van enkele collega’s ben ik bij examencommissieleerstof.be terecht gekomen en lees ik zeer veel positiefs hierover. Maar ik wil graag weten tot hoever hun ondersteuning gaat als ik ervoor kies om met hun cursus deel te nemen aan de examencommissie? Als ik iets bijvoorbeeld niet begrijp, hoe helpen ze mij verder? Want er staat online ondersteuning, maar waar bestaat het uit? Iemand die al een cursus heeft aangekocht die mij wat meer uitleg kan geven?

Anwar.Rahate
    Bijdrager

Ik heb 4 maanden geleden een volledige cursus van kantoor 3de graad aangekocht en ben die persoonlijk gaan halen bij hun op kantoor in Antwerpen. Ze hebben mij alles super goed uitgelegd en alles werd helder want ervoor had ik ook een gevoel van dat het nooit goed zal komen. Dus ik raad je aan om gewoon een afspraak te maken en eens langs te gaan en als je toch een cursus wilt kopen, deze meteen daar aan te kopen en in te kijken.

Online ondersteuning krijg je via mail, telefoon of livechat. Alles was voor mij duidelijk in de cursus terwijl ik maar tot 4de bso had gedaan, maar enkele keren dat ik toch vragen had hebben ze mij telkens zeer snel vooruit geholpen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.