Van 4 handel naar examencommissie TSO Handel

Examencommissie Leerstof Forums Algemene Vragen Over De Examencommissie Van 4 handel naar examencommissie TSO Handel

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Amir
    Gast

Hallo ik wil op een snellere tempo mijn diploma behalen om zo verder te kunnen gaan studeren. Is het aangeraden om bij de examencommissie mijn examens af te leggen om zo direct mijn A2 diploma te behalen? Hoe is de niveau van TSO handel juist bij de examencommissie?

Ik zou enorm geholpen zijn moest iemand mij hiermee vooruit kunnen helpen.

Drilonn
    Gast

Waarom doe je niet gewoon BSO kantoor 3de graad? Je hebt waarschijnlijk al veel kennis van boekhouden, economie, wiskunde, … Dus BSO kantoor zal een makkie zijn voor u. Je krijgt toch hetzelfde A2 diploma als je nu ASO, TSO of BSO doet.

Niveau van TSO gaat zeker moeilijk zijn aangezien je 5de en 6de nog niet hebt gezien. Dus denk er nog eens over na om misschien toch gewoon BSO kantoor te doen aangezien die A2 diploma van TSO geen meerwaarde biedt tegenover die van BSO kantoor.

Amir
    Gast

Hey Drilon, bedankt voor uw antwoord. Ik had daar eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan. Misschien is het toch wel handig om bso te doen. Dus er is totaal geen verschil tussen die diploma van TSO handel of BSO kantoor? Waarom doet niet iedereen dan BSO?

Drilonn
    Gast

Neen totaal geen verschil. Ja mensen doen dat niet omdat ze DENKEN dat die A2 minderwaardig is of ze denken ook soms dat ze na de examens van kantoor afgelegd te hebben nog een 7de jaar moeten doen om hun A2 te behalen. Maar de 7de jaar zit er al in bij de examencommissie BSO kantoor 3de graad.

Het zit eigelijk zo da je direct me die A2 diploma in een unief of hogeschool kan inschrijven of inschrijven voor alle opleidingen etc…

Amir
    Gast

Bedankt voor je uitleg. Ik zal toch bso kantoor doen heb ik besloten. Hoelang moet ik er ongeveer over doen denk je?

Drilonn
    Gast

ik moet nog 1 examen doen en ben er vanaf. Ik ben nu juist 3 maandjes bezig. Geschiedenis nog doen en ik schrijf me direct in op de unief.

Amir
    Gast

Oke, thanks! veel succes me u laatste examen!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.