Veel verandering in de 2015 cursussen examencommissie?

Examencommissie Leerstof Forums Algemene Vragen Over De Examencommissie Veel verandering in de 2015 cursussen examencommissie?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Anna M
    Gast

Hallo,

Ik vroeg me af of er veel veranderd is in de nieuwe cursussen van 2015 voor de examens bij examencommissie kantoor bso 3de graad? Want een vriendin van mij heeft in 2013 examencommissie gedaan en ze heeft nog cursussen liggen. Kan ik deze gebruiken of zou ik toch liever de 2015 versie aanschaffen?

Liesel
    Gast

Van 2013 tot nu is er toch wel serieus veel veranderd hoor. Ik zou het zeker niet met de verouderde cursussen doen. Het lijkt misschien voordeliger maar uiteindelijk ga je elke keer naar Brussel moeten gaan om te buizen voor examens. Uiteindelijk heb je zoveel tijd verloren en zal je veel motivatie kwijt zijn. Ik zou zeggen doe het ineens goed met de 2015 versie.

Maarten
    Bijdrager

Er is idd veel veranderd sinds 2013. Ik heb de cursussen van 2015 van examencommissieleerstof al ontvangen en bijvoorbeeld wiskunde, boekhouden,… zijn allemaal grondig aangepast tegenover 2014. Laat staan tegenover 2013…

Anna M
    Gast

Oke bedankt voor jullie tips. Ja ik zal de nieuwste aankopen. Uiteindelijk wat is 120 euro als je uw A2 diploma kan halen.

Nogmaals bedankt!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.