Waar cursus ASO kopen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Valere Ferro
    Gast

Ik doe ASO moderne talen maar heb het gevoel dat ik deze jaar ga blijven zitten in het 5de. Ik ben ondertussen al 19 jaar oud. Dus als ik blijf zitten ben ik over de 21 als ik afstudeer en dat zie ik niet zitten. Ik wil dus examencommissie doen maar ik vind hier geen cursussen terug voor ASO moderne talen? Waar kan ik zo’n cursussen aankopen voor de examens van de examencommissie?

Michell
    Gast

Als je nu al moeite hebt in aso moderne talen denk ik toch dat het fatal zal aflopen als je op zelfstudie examens wilt afleggen voor ASO. Heb je enkel u A2 diploma nodig om verder te studeren?

Valere Ferro
    Gast

hallo michell
    ja daar was ik ook bang voor :s Ja ik wil met mijn A2 inschrijven op de hogeschool en App ontwikkeling volgen. Wat kan ik het beste doen in mijn situatie denk je?

Melissa
    Gast

Ik heb zelf ook op school ASO gedaan maar bij de examencommissie heb ik BSO kantoor gekoze. Das eigelijk vrij dom om ASO of TSO te doen als je toch juist HETZELFDE A2 diploma krijgt bij BSO kantoor. Dus je kan met die van BSO kantoor ook gewoon inschrijven op een hogeschool of zelfs unief.

Michell
    Gast

Ja ik geef melissa volledig gelijk. Ik zou ook gewoon voor BSO gaan. Waarom ASO? De hogeschool kijkt toch gewoon of je een A2 hebt of niet. Dus daarmee is je probleem heel gemakkelijk opgelost. Want de examens van BSO kantoor zijn super simpel. Zeker voor u als je al de ASO niveau gewoon bent.

Valere Ferro
    Gast

op die manier heb je wel gelijk. Dus ik moet geen 7de jaar ofzo doen na de examens van BSO kantoor? Want BSO is toch tot het 7de?

Melissa
    Gast

uw 7de jaar zit al in de examens van de examencommissie. Dus als je examens aflegt voor BSO kantoor is het gelijk aan het afmaken van uw 7de jaar BSO kantoor.

Valere Ferro
    Gast

kei interessant. En ik lees hier een daar dat ik al in 3 tal maandjes al mijn A2 kan behalen als ik voor BSO kantoor kies klopt da?

Michell
    Gast

Ja kan wel kloppen. Ik ben er zelf wel al 5 maanden me bezig maar heb hiernaast nog een fulltime job. Moet nog wel maar 2 examens doen. Dus valt al bij al heel goed mee. Ben al blij dat ik niet terug op de schoolbanken moet zitten (zoals bij CVO).

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.